JOGI TUDNIVALÓK


GDPR & Adatvédelmi Szabályzat

Az általános adatvédelmi rendelet

(EU) 2016/679🔗 rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról.

A bűnüldözésben érvényesítendő adatvédelemről szóló irányelv

(EU) 2016/680🔗 irányelv a személyes adatoknak az illetékes hatóságok által a bűncselekmények megelőzése, nyomozása, felderítése, a vádeljárás lefolytatása vagy büntetőjogi szankciók végrehajtása céljából végzett kezelése tekintetében a természetes személyek védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról.

Az irányelv megvédi a polgárok adatvédelemhez fűződő alapvető jogait azokban az esetekben, amikor a bűnüldöző hatóságok bűnüldözési célból személyes adatokat használnak fel. Gondoskodni fog különösen arról, hogy az áldozatok, a tanúk és a bűncselekményekkel gyanúsítottak személyes adatai megfelelő védelemben részesüljenek, és elő fogja segíteni a határokon átnyúló együttműködést a bűnözés és a terrorizmus elleni küzdelemben. 


Adatkezelési szabályzatunk a következő linken érhető el: https://kizcatalogue.webnode.hu/adatkezelesi-szabalyzat/🔗



ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Útólsó frissítés: 2022. május 10.

I. A SZERZŐDÉSES JOGVISZONY SZABÁLYAI

I/1. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (továbbiakban: ÁSZF) a Kecskeméti Iván Zoltán egyéni vállalkozás (nyilvántartási szám: 574025709), mint Szolgáltató és a Vevő-Viszonteladó között az Eladó által forgalmazott termék vonatkozásában létrejött adásvételi szerződés részletszabályait tartalmazza. Jelen ÁSZF vonatkozásában vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") 8:1. § (1) bekezdés 3. pontjában meghatározott fogyasztó és a 4. pontjában meghatározott vállalkozás is ("Vevő").

I/2. A Szolgáltató és a Vevő közötti adásvételi szerződés részét képezi a viszonteladónak minősülő és a fogyasztónak minősülő vevő esetében is a megrendelőlap, a megrendelés visszaigazolása, a szállítólevél és a termék rendeltetési helyre történő szállítása a szerződés szerint az Szolgáltató kötelezettsége.

I/3. A katalógusban szereplő termékek és szolgáltatások elérhetősége változhat átmeneti készlet vagy áruhiány miatt.
Az árakat jogunkban áll módosítani az áfa mértéke, árfolyam- vagy bármely más jogszabályváltozás esetén, mely a Szolgáltató hatáskörén kívül esik.

II. A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II/1. A Szerződés megkötésével Eladó eladja, Vevő pedig a Szerződésben foglalt feltételekkel megveszi a terméket a Szerződésben meghatározott vételárért ("Vételár"). A Vételárat a megrendelés visszaigazolása (Díjbekérőlap) tartalmazza.

II/2. A Szolgáltató a Szerződés alapján köteles a terméket Vevőnek átadni, míg Vevő köteles a termék Vételárát a hiánytalanul megfizetni.

III. A VÉTELÁR

III/1. A Vételár magában foglalja

a) a termék ellenértékét,

b) a termék rendeltetési helyre vagy a Vevő által megjelölt másik helyre történő szállítását, amennyiben ebben a felek megállapodnak,

c) a birtokátruházás során a használati-kezelési útmutatást, tájékoztatást és a garancia levelet.

III/2. A Vételár megfizetésének módját a felek maguk határozzák meg a Szerződésben, illetve egyedi gyártású termék megrendelése esetében az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy árait eseti jelleggel határozza meg.

III/3. Felek a feltűnő értékaránytalanság címén a Vételár, egyéb költségek megtámadásának jogát a Ptk. 6:98. § (2) bekezdése alapján kizárják.

III/4. Szolgáltató kifejezetten kizárja annak lehetőségét, hogy a termék átruházásával együtt a termékhez esetlegesen kapcsolódó szellemi termék tulajdonjogát, illetve (kizárólagos) hasznosítási jogát átruházza. Ugyanezen rendelkezés alkalmazandó esetegesen a termék üzembe helyezése, beszerelése során alkalmazott know-howra. Amennyiben a Vevő megrendelésének megfelelően egyedi termék gyártására kerül sor, a gyártás során alkalmazott technológiai megoldás, létrejövő szellemi termék kizárólagos jogosultja az Eladó. Az így előállt iparjogvédelmi oltalomban részesíthető terméket a Vevő saját céljainak megfelelően használhatja, azonban annak reprodukálására, többszörözésére maga nem jogosult és arra harmadik személynek engedélyt sem adhat.

IV. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

IV/1. A Megrendelés viszont eladó és fogyasztónak minősülő Vevő esetében a szolgáltató honlapján (kizcatalogue.webnode.hu) található online letölthető megrendelő adatlap kitöltésével és elektronikus úton a Szolgáltató részére történő eljuttatásával történik, amennyiben a Felek írásban nem állapodtak meg más módban. A szolgáltató telefonon történő rendelésfelvételt a későbbi félreértések, jogviták elkerülése érdekében megtagadja. A Szolgáltató kivételes esetben elfogadja a nem megrendelő lapon érkezett megrendelést is. Minden esetben a megrendelés visszaigazolásában foglalt, és az Eladó által meghatározott feltételeket a Vevőnek ismételten meg kell erősítenie a megrendelő lap visszaküldésével és a rendelés végösszegének határidőben történő megfizetésével.

IV/2. A megrendelőlapon a Vevőnek fel kell tüntetnie minden esetben a cég nevét, a számlázási címét, a szállítási címét (amennyiben nem kér kiszállítást vagy más speditőrrel kíván szállítani a jelölő négyzetben szíveskedjen jelezni), az adószámát, a kapcsolattartója nevét és elektronikus levelezési címét.

IV/3. A megrendelés be érkezését követően a Szolgáltató a lehetőségekhez képest legrövidebb időn belül visszaigazolja a megrendelést, és amennyiben a Vevő megrendelésében egyedi gyártású termék gyártását kéri, akkor a visszaigazolás árajánlatot, illetve szállítási határidőt is magában foglal, amennyiben az nem lett elutasítva. Utóbbi esetben a Vevő a visszaigazolásban foglaltakat köteles írásban megerősíteni, mellyel a Vevő kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

IV/4. A Vevő a megrendelésben nyilatkozik arról, hogy a vásárolt terméket a Szolgáltató raktárából, a szállítási címen, avagy az általa megjelölt más helyen, speditőrrel kívánja birtokba venni. Amennyiben a termék átvétele nem a Szolgáltató raktárában történik vagy nem a szállítási szolgáltatásának igénybevételével kívánja átvenni a terméket, akkor a nyilatkozatnak arra is ki kell terjednie, hogy a szállítást saját fuvareszközzel, fuvarozó kiállításával kívánja elszállítani az átvett terméket.

IV/5. Viszonteladó Vevő esetében a megrendelés visszaigazolásának, a termék szállításának feltételeit a felek között létrejött szerződés eltérően is szabályozhatja.

VI. TULAJDONJOG

VI/1. A szolgáltató a termék tulajdonjogát a Vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. A Szolgáltató a tulajdonjog fenntartásának tényét az egyedi gyártású termék megrendelése esetében az Eladó fenntartja magának előleg számla, azaz részletfizetés esetén a hitelbiztosítéki nyilvántartásról szóló 2013. évi CCXXI. törvény ("HBNyr.") 7. § (1) bekezdés c) pontja alapján a Szerződés létrejöttével együtt jogosult kérelmezni. A nyilvántartásba vétel költségeit (bejegyzés, törlés) a Vevő köteles vállalni.

VI/2. Vevő köteles gondoskodni arról, hogy legkésőbb a Szerződés létrejöttének, illetve a foglaló megfizetésének napjára a HBNyr. 4. §-ban foglaltak szerint felhasználóként szabályszerűen regisztrálva legyen. A regisztráció költségei a Vevőt terhelik.

VI/3. A Szolgáltató a vételárnak a számláján történő jóváírástól számított 8 munkanapon belül köteles a HBNyr 7. § alapján a tulajdonjog fenntartás tényének törlését kezdeményezni.

VI/4. A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy függetlenül attól, hogy a Szolgáltató eljárt a tulajdonjog fenntartással történt eladás hitelbiztosítéki nyilvántartásba történő rögzítése érdekében, a termék tulajdonjogát csak akkor szerzi meg, amennyiben a teljes Vételár kiegyenlítésre került, de addig a Vevő nem jogosult a termékkel rendelkezni.

VII. SZÁLLÍTÁSRA VONATKOZÓ ELTÉRŐ RENDELKEZÉSEK

VII/1. Amennyiben a megrendelés alapján a terméket egy későbbi időpontban kell átadni a Vevő részére, avagy egyedi, a Vevő konkrét igényének megfelelő terméket kell beszerezni, akkor a jelen fejezet rendelkezéseit is alkalmazni kell, amennyiben azt a megrendelés visszaigazolása (egyedi megrendelés) vagy a keretszerződés előírja.

VII/2. Amennyiben a termék birtokbaadási határidőt követően történik meg, akkor a tényleges birtokátruházásig a szolgáltató napi 800 Ft / nm / nap tárolási költséget számol fel.

VIII. BIRTOKÁTRUHÁZÁS

VIII/1. Eladó a terméket a Szerződésben meghatározott határidőig - előzetesen egyeztetett időpontban - adja a Vevő birtokába, működőképes és sértetlen állapotban, a szükséges összes okmánnyal és leírással (használati-kezelési útmutató és garancia) együttesen.

VIII/2. Felek a teljesítés helyét - megegyezésüktől függően - a Szerződésben határozzák meg. A termék birtokának átruházásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vételár tartalmazza. Amennyiben a termék szállítását a Vevő maga végzi, illetve végezteti, akkor termék fuvareszközbe történő berakodásáról maga köteles gondoskodni.

VIII/3. A Szolgáltató kifejezetten tájékoztatja a Vevőt, amennyiben a termék szállítását a Vevő maga végzi, végezteti és a szállításra alkalmas csomagolásról a Szerződés értelmében a Szolgáltató gondoskodik. A Szolgáltató kifejezetten kizárja a csomagolás hibája miatti felelősségét (ideértve a szavatosság és kárfelelősséget is).

VIII/4. Felek a birtokátruházást írásba foglalják, amelyben feltüntetik a birtokátruházás időpontját, valamint annak megtörténtét. Vevő köteles a jegyzőkönyvbe rögzíteni mindazon hibákat és hiányosságokat, melyek az átadás-átvétel során észlelhetők, illetve ezekről a Szolgáltatót 3 munkanapon belül értesíteni köteles. Amennyiben Vevő ezen kötelezettségét elmulasztja, úgy a kárt köteles maga viselni.

VIII/5. Szolgáltató nevében a Szolgáltató raktárában az átadás-átvételt végző, illetve szállítás esetén a szállítólevelet a Vevőnek vagy képviselőjének átadó személy a Szolgáltató nevében a birtokátruházás vonatkozásában nyilatkozattételre jogosult.

VIII/6. Egyes a Szerződésben meghatározott termékek esetében a szavatossági igények érvényesítéséhez elengedhetetlen, hogy a Szolgáltató vagy az általa megjelölt szakszerviz helyezze üzembe a terméket. Ettől eltérő személy által történő üzembe helyezés a szavatossági kötelezettség megszűnését eredményezheti.

VIII/7. A Szolgáltató vállalja, hogy a birtokátruházással egyidejűleg - a birtokátruházáson részt vevő képviselője útján - a termék kezelésére vonatkozó alapvető ismeretekről betanítást tart. A betanítás kiterjed a termék használati és karbantartási útmutatójában foglaltakra, illetve a termék napi karbantartási munkáival kapcsolatos tevékenységekre, amennyiben a termék jellege azt megkívánja.

IX. KELLÉKSZAVATOSSÁG

IX/1. A Ptk. alapján kellékszavatossági kötelezettség terheli az Eladót, azaz Szolgáltatót azzal a Vevővel szemben, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A fogyasztónak nem minősülő Vevő esetén az Eladó és a Vevő külön megállapodásban a jelen alpontokban szabályozott kellékszavatossági kötelezettségtől eltérően is rögzítheti a Vevőt megillető szavatossági jogokat és azok érvényesíthetőségének módját.

IX/2. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kellékszavatosság nem terjed ki a hibás teljesítés miatti kártérítési kötelezettségre (következmény kár).

IX/3. Az Eladó a bejelentett szavatossági igény alapján, amennyiben az nyomban nem dönthető el, öt munkanapon belül köteles a hibát megvizsgálni és a Vevő igényéről, igényének teljesíthetőségéről nyilatkozni.

IX/4. A szavatosság érvényesítésére nyitva álló idő a terméknek vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre) valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

IX/5. A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek, ideértve különösen az anyag, munka, és továbbítási költségeket a Szolgáltatót terhelik.

IX/6. A Szolgáltató szavatossági kötelezettsége a termék Vevő részére történő átadáskori állapotának megfelelőségére terjed ki, ebből kifolyólag nem érvényesíthető a szavatossági igény, amennyiben,

- a termék vásárlását a fogyasztó nem tudja bizonyítani, azaz nem áll rendelkezésére a vételár megfizetését igazoló bizonylat,

- a fogyasztó nem tartotta be a használati-kezelési útmutatóban foglaltakat, a termék karbantartására vonatkozó kötelezettségének nem tett eleget, vagy nem megfelelően tett eleget (ideértve a Szolgáltató által ajánlott, karbantartásra vonatkozó tanácsok, eszközök, ápolószerek stb.),

- a terméket nem rendeltetésének megfelelően használta,

- a hiba a termék átvételét követően keletkezett, nem a termékben rejlő okból,

- a terméket a vevő a hiba ismeretében vette át, azt kifejezetten elfogadta, vagy a hibát a vevőnek ismernie kellett,

- a terméken a vevő vagy harmadik személy átalakítást, javítást végzett,

- (meghatározott) termékek esetében, a terméket nem az Eladó szakemberei szerelték be, helyezték üzembe és a termék hibája ebből ered,

- a hiba természetes elhasználódásból ered.

X. ELÁLLÁS

X/1. Megrendelés során a Vásárló élhet a feltétel nélküli elállás jogával. A Vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt és az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a Vásárló viseli.

X/2 A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket ne

X/3. Ha a Vevő meghatározott, 14 napos elállási jogával él, úgy a Vevő köteles részére a Szerződésben meghatározott összegű kötbért (foglalót) megfizetni.

X/4. A Szerződést egyik fél sem jogosult felmondani, attól elállni, vagy azt más módon megszüntetni, kivéve a X/1. pontban foglalt esetben.

X/5. Felet a másik fél alább felsorolt esetekben bekövetkező szerződésszegése esetére elállási jog illeti azzal, hogy az elállásra jogosult köteles a Szerződést megszegő felet írásban, 8 napos póthatáridő tűzése mellett felszólítani, és ezen póthatáridő eredménytelen elteltét követően jogosult elállási jogát gyakorolni, a másik félhez intézett egyoldalú, írásbeli nyilatkozatával:

(a) Vevő jogosult Szerződéstől elállni, ha az Eladó a termék birtokának átruházását nem teljesíti.

(b) A Szolgáltató jogosult a Szerződéstől elállni, ha Vevő bármely, a Szerződésben foglalt fizetési kötelezettségének az adott fizetési kötelezettségre irányadó határidőben és a felszólítás ellenére sem tesz eleget. Az elállási jog gyakorlása vagy annak mellőzése a Szolgáltató részéről nem érinti az Eladó jogszabály adta jogát az igény érvényesítésére.

(c) A Szolgáltató jogosult a Szerződéstől egyoldalúan elállni, amennyiben a Vevő a terméket a megállapodott birtokba vételi határidőtől számított 90 napon belül nem veszi birtokba. Eladó jelen pont szerinti elállása a Vevő oldalán felmerülő, meghiúsulási oknak minősül.

C. KÁRTÉRÍTÉS

X/9. A Szolgáltató a birtokátruházás késedelmes teljesítése esetén nem fogad be és nem fizet, a Vevőnél a késedelmes szállításból eredő költséget, ideértve, de nem kizárólagosan bértermék költséget, szállítási költséget, kötbért, elmaradt hasznot. Vevő köteles a megrendeléskor írásban tájékoztatni a Szolgáltatót minden olyan, Vevő által vállalt kötelezettségről (kötbér, kamat, kártérítés, elmaradt haszon, hátrányos szerződéses jogkövetkezmény), amely a Szolgáltató késedelmes teljesítése esetén Vevőt, vagy harmadik személy felé fennálló kötelezettségét érinti. Ilyen tájékoztatás hiányában Vevő a Ptk. 6:143. § (2) bekezdése szerinti következmény kárt nem jogosult Eladótól és a Szolgáltatótól követelni, ezen károk nem minősülnek előre látható kárnak.

XI. BIZALMAS INFORMÁCIÓK

XI/1. Felek a jelen jogviszonyukkal kapcsolatosan, illetőleg egyéb módon tudomásukra jutott mindazon információt, adatot, amely a másik félre, így különösen annak üzleti, pénzügyi, társasági jogviszonyaira vonatkoznak, megőrzik, függetlenül attól, hogy azokat az érintett fél üzleti titoknak minősíti vagy sem.

XI/2. Felek a Szerződés teljesítése során megszerzett adatokat kötelesek bizalmasan kezelni, tudomásul veszik továbbá, hogy azok a másik fél üzleti titkait képezik.

XI/3. Felek betartják, illetve munkavállalóival, valamint megbízási vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszony keretében foglalkoztatott személyekkel betartatják az üzleti titok védelmére vonatkozó bármely jogszabályt és a gazdasági életben kialakult szokásokat, illetve megtesznek mindent annak érdekében, hogy olyan tény, információ, adat harmadik személy, vagy személyek birtokába ne kerüljön, illetve tudomásukra ne jusson, amelynek titokban tartásához a másik félnek, külön közlés hiányában is méltányolható gazdasági érdeke fűződik.

XI/4. Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy az ilyen információkat sem a Szerződés hatálya alatt, sem annak megszűnését követően nem teszik harmadik személyek számára hozzáférhetővé, illetőleg azokat egyéb módon sem használják fel és azzal nem élnek vissza.

XI/5. Felek a jelen fejezetben meghatározott kötelezettségeinek általuk vagy a velük szerződéses jogviszonyban álló harmadik személyek, illetve alkalmazottaik általi megszegése esetére teljes körű kártérítési felelősséget vállalnak.

XII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

XII/1. Eladó jogosult késedelmes Vételár-előleg vagy a termék késedelmes átvétele esetén késedelmi díj felszámítására, melyre a fogyasztónak minősülő Vevő esetében a Ptk. 6:48. §, míg viszonteladó Vevő, illetve vállalkozás Vevő esetében a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

XII/2. Fizetési késedelem esetén a Szolgáltató felszólító levelet küld Vevőnek. A Szolgáltató a felszólító levélért jogosult Vevőnek levelenként 2 500,- forint adminisztrációs költséget felszámolni.

XII/3. A felek által a másik félnek tett bármely bejelentés, értesítés, felszólítás akkor tekinthető megtettnek, ha azt a fogadó fél írásban visszaigazolta vagy, ha ajánlott, tértivevényes küldeményként a fogadónak a Szerződésben foglalt címre kézbesítették.

XII/4. A postai úton megküldött levelet kézbesítettnek, és a nyilatkozatot a másik féllel közöltnek kell tekinteni annak postára adásától számított ötödik munkanapon függetlenül attól, hogy a küldemény a "címzett ismeretlen", "elköltözött", "nem kereste" stb. jelzéssel érkezik vissza, amennyiben a küldeményt a jelen Szerződésben foglalt címre továbbították. A fél címének megváltozását köteles a másik félnek bejelenteni, ennek elmulasztásából eredő kár a mulasztó fél terhére esik.

Amennyiben az igény érvényesítésével kapcsolatban anyagi vagy eljárási jogszabály a jelen pontban foglalthoz képest eltérő, kötelező érvényű kézbesítési vélelmet ír elő, akkor a jogszabályban foglalt ilyen rendelkezés a jelen pont rendelkezéseit felülírja.

XII/5. Ha a termék adásvétele után a mindenkori jogszabályok bármilyen adó- vagy illetékfizetési kötelezettséget írnak elő, úgy a kirovásra kerülő illeték a Vevőt terheli.

XII/7. A Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a jogügylet tárgyával összefüggő jogszabályok, különösen a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

XII/8. Ha a Szerződés egy vagy több pontja érvénytelen kikötéseket tartalmaz, az egész Szerződés érvényességére nem hat ki. Felek megállapodnak, hogy ilyen esetben a kérdéses szerződési pontot ügyleti akaratukhoz leginkább közeleső rendelkezéssel pótolják.

XII/9. A Felek kötelesek mindent elkövetni a Szerződés alkalmazásából vagy értelmezéséből keletkező bármely vita, békés rendezése érdekében a Budapesti Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (címe: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99) fordulni.

Visszavonhatatlanul kijelenti, hogy a Ptk. 6:78. § (2) bekezdése szerinti külön tájékoztatásban részesült a jelen ÁSZF VIII/3.; X/8.; X/10.; XII/4. pontjai vonatkozásában, melyet kifejezetten elfogad. Kijelenti továbbá, hogy külön tájékoztatást kapott az egyéb költségekről, szerződésszegés esetére felszámolandó költségről, kötbérről a jelen ÁSZF VII/2.; X/9.; XII/1.; XII/2. pontjainak kifejezett kiemelésével, melyet kifejezetten elfogad.

Viszonteladói Keresztszerződés

Útólsó frissítés: 2023. november 10.

1.
SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS
AMELY LÉTREJÖTT
EGYRÉSZRŐL
Kecskeméti Iván Zoltán egyéni vállalkozó (Székhely: 1195. Budapest,
Nagysándor József utca 3., nyilvántartva a NAV által, Ny.sz.: 57402570,
adószáma: 59382076-2-43, képviseli: Kecskeméti Iván Z. tulajdonos) mint "Eladó" vagy "Eladókat" képviseli a továbbiakban: "Szolgáltató",
MÁSRÉSZRŐL
a szolgáltatást igénybe vevőnek, azaz a vásárlónak és a Viszonteladónak a továbbiakban: "Vevő", külön-külön "Fél", együttesen "Felek" között az alábbi feltételekkel jön létre:

FELEK ÉS A SZERZŐDÉS CÉLJA

2.

Jelen szerződés célja, hogy a szolgáltató és a Vevő közötti tartós együttműködés és a jövőben kötendő eseti megrendelései alapján adásvételi szerződés feltételeit szabályozza. A Felek jogviszonyára a jelen keretszerződés mellékletét képező Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban "ÁSZF") is irányadóak.

3.

A szerződő Felek a jelen megállapodásban foglalt kötelezettségeik teljesítése során jóhiszeműen tisztességesen járnak el.

A SZERZŐDÉS TÁRGYA, MEGRENDELÉS HELYE ÉS IDEJE

4.

Jelen szerződés tárgya a Vevő eseti megrendelései, vásárlásai általános szabályainak meghatározása. Felek megállapodnak, hogy a Vásárló eseti megrendeléseit a jelen szolgáltatási szerződésben foglalt feltételek szerint teljesíti.
5.
Jelen szerződés alapján a Vásárló vállalja, hogy a Szolgáltató által forgalmazott terméket vagy termékeket megvásárolja és a jelen keretszerződésben foglalt feltételek szerint a megvásárolt termék vagy termékek vételárát megfizeti a Szolgáltató részére.
6.

Jelen szerződés alapján a Viszonteladó vállalja, hogy a Szolgáltató által forgalmazott terméket vagy termékeket megvásárolja a megadott minimális, maximális vagy az egyéb rendelési mennyiségnek megfelelő mennyiségben. Amennyiben más rendelési mennyiséget határoznának meg a felek egymást közt, azt minden esetben írásban, papír alapon rögzítik és aláírásukkal látják azt el.
7.
Jelen szerződés alapján a Szolgáltató vállalja, hogy a Viszonteladó részére biztosítja a Termékek értékesítésének jogosultságát.

A FELEK JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI

8.

A Szolgáltató vállalja, hogy a jelen szerződés szerinti valamennyi értékesítési feladat ellátásához szükséges, releváns dokumentumot a Viszonteladó rendelkezésére bocsát, illetőleg részére valamennyi információt megad. A Szolgáltató e körben köteles gondoskodni arról, hogy a Viszonteladó számára hozzáférhetővé váljanak a jelen szerződés teljesítéséhez szükséges információk, hogy az Eladó munkatársai a szerződésszerű teljesítés érdekében – a szükséges felvilágosítások és megbeszélések – céljából a Viszonteladó rendelkezésére álljanak.
9.
Viszonteladó kijelenti, hogy az értékesítési feladatok ellátását saját munkavállalói útján, saját eszközeivel és anyagaival, vagy a birtokában lévő eszközökkel és anyagokkal végzi.

FIZETÉSI FELTÉTELEK

10.

Eltérő írásbeli megállapodás hiányában az ár, valamint más egyéb összegek a Vevő részéről történő megfizetése a Szolgáltató részére bankszámlán jóváírás útján történik a szolgáltató által megküldött Díjbekérő lap, keltétől számított 2 (kettő) munkanapon belül. Az esedékes összeg megfizetését – eltérő írásos megállapodás hiányában – átutalással, távirati úton vagy a bankfiók kasszájánál kell teljesíteni a Szolgáltató részére, a Szolgáltató országa szerinti bankjához és a Vevő fizetési kötelezettségét akkor kell teljesítettnek tekinteni, amikor a vonatkozó összegeket azonnal igénybe vehető módon a Szolgáltató bankja megkapta.


11.
Ha a Felek előrefizetésben állapodtak meg anélkül, hogy ennek módját részletezték volna, úgy azt kell vélelmezni, hogy az előrefizetés – eltérő írásos megállapodás hiányában – a teljes ára vonatkozik.
12.
A Vevő eseti megrendeléseit a Szolgáltató által közzétett árlista alapján, a megrendelőlap vagy e-mail útján a Szolgáltató részére történő megküldésével kezdeményezi. Az Eladó a megrendelőlap kézhezvételétől számított 2 (kettő) munkanapon belül ajánlatát és az Díjbekérőlapot megküldi a Vevő részére, mellyel egyidejűleg tájékoztatja a teljesítési határidőről is.
13.
A Vevő köteles az eseti megrendelésének megküldését követően a Szolgáltató által megküldött Díjbekérő lapon feltüntetett összeget 2 (kettő) munkanapon belül megfizetni az Szolgáltató részére, ezt követően a Szolgáltató számlát állít ki. Felek rögzítik, hogy amennyiben a Vevő fennálló díjtartozása áll fenn a Szolgáltató felé, úgy a következő eseti megrendelés Eladó általi teljesítése csak abban az esetben lehetséges, ha a Vevő vállalja, hogy az új megrendelés vételárát 100%-ban megfizeti a számla ellenében a Szolgáltató részére.

KÁRTALANÍTÁS FELMONDÁS ESETÉN

14.

A Szolgáltató és Vevő is jogosult a másik fél írásban történő tájékoztatásával az eseti megrendeléstől elállni legkésőbb a Díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig tud. Amennyiben a Vevő a Díjbekérőn szereplő összeg megfizetését követően, de még a teljesítési határidőt megelőzően áll el a szerződéstől, úgy a Felek a megfizetett összeget foglalónak tekintik, melyet a Szolgáltató jogosult megtartani. Felek rögzítik, hogy a vállalt teljesítési határidőt követően a Viszonteladó nem jogosult elállni a megrendeléstől, a számla megfizetését követően.

SZÁLLÍTÁS

15.

A szállítási idők változhatnak attól függően, hogy Európából (kb. 5-15 nap), Észak-Amerikából, Afrika vagy Ázsia (kb. 1,5-2,5 hónap) területéről kell a vevőnek értékesíteni. A szállítási idő hossza minden esetben függ a jogszabályváltozás, vis maior esetek vagy ellenállhatatlan erő (erőhatalom) és minden más körülménytől, amely befolyásolhatja a szállítási időt.
16.
A Vevő köteles a Szolgáltató által leszállított árut átvenni a Szolgáltató által meghatározott minden hó 15-ig  napjáig vagy kérésre kiszállítjuk díj ellenében Budapest és vonzáskörzetében.

Amennyiben a Vevő a megadott határidőben a terméket nem veszi át, úgy a Szolgáltató jogosult tárolási díj felszámítására. A tárolási díj összege napi 800 Ft / nm / nap. A Vevő a tárolási díj megfizetését követően jogosult átvenni a megrendelt Terméket.

17.

Amennyiben a Vevő a terméket az Szolgáltató raktárából maga szállítja vagy fuvarozó közbejöttével szállíttatja a rendeltetési helyre, a termék szállításra alkalmas csomagolásáról maga gondoskodik. Amennyiben a Vevő a megrendelésben jelzi, akkor az Eladó ilyen esetben is gondoskodik a csomagolásról annak költsége felszámítása mellett.

NEM MEGFELELŐ ÁRUK SZÁLLÍTÁSA (HIBÁS TELJESÍTÉS)

18.
A Viszonteladó köteles az árut az annak megérkezését követő legrövidebb időn belül megvizsgálni és köteles a Szolgáltatót az áruk hiányosságairól értesíteni, ezen hiányok felfedezésének napjától számított 15 (tizenöt) napon belül vagy attól a naptól számított 15 (tizenöt) napon belül, amikor az áru hiányosságait egyébként fel kellett volna fedeznie. A Viszonteladó mindenképpen elveszti a hibás teljesítéshez fűződő jogorvoslati igényét, ha elmulasztja a Szolgáltatót (amennyiben nála vásárolt) értesíteni az áru vagy áruknak a rendeltetési helyre történő megérkeztétől számított 15 (tizenöt) napon belül.
19.
A Szerződésnek meg nem felelő áru (hibás teljesítés) esetén és feltéve, hogy a Vevő, miután erről a Viszonteladót értesítette, mely szerint az árut nem kívánja változatlan állapotban megtartani, a Szolgáltató visszatéríti a Vevőnek a Szerződésnek nem megfelelő áru kifizetett árát és ezáltal ezen áru vagy áruk tekintetében megszünteti a Szerződést.

SZELLEMI ALKOTÁSOKHOZ FŰZŐDŐ JOGOK

20.

Felek rögzítik, hogy a jelen Megállapodás keretein belül a Szolgáltató által a Viszonteladó részére átadott minden anyaghoz, irathoz és dokumentumhoz (a továbbiakban együttesen. "Szellemi Alkotások") kapcsolódó, Szellemi Alkotásokhoz fűződő jog (ideértve különösen, de nem kizárólagosan a szerzői jogot és az iparjogvédelmet) jogosultja csak és kizárólag az Eladó.

21.
A szolgáltató az ügyfél védjegyeit, kereskedelmi nevét és bármely üzleti jelzését kizárólag a termékek megjelölésére és reklámozására használja a jelen szerződés keretében és kizárólag az ügyfél érdekében.

TITOKTARTÁS, AZ ÍRÁSOS ANYAGOK ŐRZÉSE, FELHASZNÁLÁSA

22.

Viszonteladó az együttműködés során az Eladóval kapcsolatban tudomására jutott minden információt, adatot, tényt (ide értve különösen, de nem kizárólagosan a know-howt-t, műszaki, üzleti adatokat stb.) köteles a jelen szerződés fennállta alatt és a jelen szerződés megszűntét követően is titkosan, üzleti titokként kezelni, ilyen információt, adatot, tényt harmadik személy részére csak az Eladó kifejezett hozzájárulásával jogosult kiadni.
Nem tekinthető üzleti titoknak a nyilvános adat, a közérdekű adat, valamint a közérdekből nyilvános adat.
A titoktartási kötelezettség megszegés olyan súlyos szerződésszegésnek minősül, amely megalapozza az Eladó megelőző értesítés nélküli, rendkívüli, azonnali hatályú felmondáshoz való jogának gyakorlását és a Viszonteladó kártérítési felelősségét.

KAPCSOLATTARTÁS

23.

Felek az egymásnak szóló értesítéseket az előző pontban megjelölt képviselőik útján elektronikus levélben, vagy személyesen (esetleg futár útján), illetve postai úton küldik meg egymásnak.
24.

Az előző pontban foglaltak nem zárják ki azt, hogy az együttműködés során a Szolgáltató más munkatársai és a Vevővel közvetlen kapcsolatba lépjenek egymással.

A SZERZŐDÉS HATÁLYBA LÉPÉSE ÉS MEGSZŰNÉSE

25.

Jelen megállapodás mindkét Fél által aláírásának napján lép hatályba vagy azzal, hogy amennyiben a Felek a megállapodást eltérő helyen és időpontban fogadják el, úgy a hatálybalépés napja a dokumentum elektronikus megküldésével és a szolgáltatás végösszegének kiegyenlítésével fogadják azt el.
26.
A jelen megállapodás határozót időtartamra jön létre. A hosszú távú kötelezettségvállalásra is tekintettel a Felek rögzítik, hogy a megállapodás eredményes teljesítése érdekében együttműködnek.
27.
Bármelyik Fél írásban, rendes felmondással, 14 (tizennégy) napon belül indokolási kötelezettség nélkül megszüntetheti a jelen jogviszonyt.
28.
Jelen megállapodás megszegése esetén a Felek kötelesek egymást írásban 3 (három) napos teljesítési határidővel felszólítani a jelen együttműködési megállapodásban foglaltak teljesítésére, amennyiben azonban a teljesítési határidő eredménytelenül telik el, úgy az megalapozza a rendkívüli, azonnali hatályú felmondást a másik fél részéről.
29.

A felmondás akkor tekinthető közöltnek, ha az a másik Félhez határidőben igazolhatóan megérkezik vagy a 37. pontban rögzített kézbesítési vélelem beállt.

ADATVÉDELEM

30.

Felek kifejezetten kötelezettséget vállalnak arra, hogy a másik Fél kapcsolattartójának (illetve kapcsolattartóinak) személyes adatait az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete

(2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban: "GDPR") rendelkezéseivel összhangban kezelik.
Továbbá a bűnüldözésben érvényesítendő adatvédelemről szóló irányelv, azaz (EU) 2016/680 irányelv a személyes adatoknak az illetékes hatóságok által a bűncselekmények megelőzése, nyomozása, felderítése, a vádeljárás lefolytatása vagy büntetőjogi szankciók végrehajtása céljából végzett kezelése tekintetében a természetes személyek védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásának összhangban kezelik.
31.
Felek rögzítik, hogy a Felek kapcsolattartói személyes adatai kezelésének jogalapját (II. Melléklet) a GDPR pontja képezi, azaz ezen adatok Felek általi megismerése és kezelése a Felek jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges. Az Adatkezelési Szabályzatot a szerződés II. Melléklete tartalmazza.
32.
Felek vállalják, hogy a másik Fél kapcsolattartóinak személyes adatait a jelen megállapodásban foglaltaktól eltérő célra nem használják fel, továbbá harmadik személyek részére nem továbbítják.
33.
Felek vállalják, hogy a jelen megállapodást és az abban foglalt személyes adatokat kizárólag a rájuk vonatkozó, jogszabályok által iratmegőrzési kötelezettségre előírt időtartamban tárolják; az időtartam leteltével ezen személyes adatokat törlik.
34.
Felek vállalják, hogy amennyiben adatvédelmi incidens következik be, az arról való tudomásszerzést követően indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 72 (hetvenkettő) órán belül bejelentik az illetékes hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a másik Fél vagy a másik Fél kapcsolattartójának jogaira és szabadságaira nézve.

VEGYES RENDELKEZÉSEK

35.

A Felek rögzítik, hogy amennyiben az esetlegesen felmerülő szerelési munkák elvégzését a Vevő vállalja, így az Eladót terhelő szavatossági kötelezettség csak a termékre vonatkozik, a szakszerűtlen szerelésből eredő szavatossági igény az Eladóval szemben nem érvényesíthető.
36.
Jelen megállapodás csak írásban, mindkét Fél egyező akarata esetén módosítható, egészíthető ki.
37.
Felek a jelen szerződéssel kapcsolatos jognyilatkozataikat – különös tekintettel a felmondásra – írásban jogosultak megtenni.
Felek megállapodnak abban, hogy az egymáshoz intézett írásbeli nyilatkozataikat, amelyeket személyesen, e-mail vagy tértivevényes és ajánlott levélpostai küldeményként a másik Fél kézbesítési címén vagy kézbesítési címére címezve szabályszerűen átadtak, a másik féllel közöltnek, részére kézbesítettnek kell tekinteni a feladást vagy az átadás megkísérlését követő 5. (ötödik) napon akkor is, ha a küldemény átvételét megtagadták, vagy a küldemény a címzett érdekkörében felmerülő okból ténylegesen kézbesíthető nem volt (kézbesítési vélelem).
38.
Felek kötelesek a hivatalos értesítési címük vagy kapcsolattartójuk adataiban bekövetkező változásról a másik Felet haladéktalanul, de legkésőbb 24 (huszonnégy) órán belül igazolható módon tájékoztatni. Tájékoztatás hiányában a jelen szerződésben rögzített értesítése címekre megküldött nyilatkozatok joghatás kiváltására alkalmasak. A jelen pont szerinti tájékoztatás elmulasztásából eredő károkat a mulasztó Fél maga viseli.
39.
Felek megállapodnak, hogy a jelen megállapodás bármely pontjának érvénytelensége nem eredményezi a megállapodás egészének érvénytelenségét. Felek megállapodnak, hogy az érvénytelen rész tekintetében egyeztető tárgyalásokat folytatnak, amely során eredeti szerződéses szándékuknak megfelelően módosítják a
megállapodást.
40.
A Szolgáltató és a Vevő kijelentik továbbá, hogy a jelen megállapodás megkötéséhez szükséges felhatalmazással rendelkeznek, akiknek szerződéskötési képességi korlátozva nincs.
41.
Felek kijelentik, hogy jelen megállapodás a Felek közötti teljes megállapodást tartalmazza, így a jelen szerződés tárgyával kapcsolatosan közöttük létrejött minden korábbi tárgyalás, ajánlat és megállapodás hatályát veszti, helyükbe jelen megállapodás lép.
42.

A jelen szerződés csak a szerződő felek előzetes írásbeli megállapodásával ruházható át.

43.
Felek jelen szerződésre vonatkozóan a magyar, az Európai Unió és az ENSZ jogát rendelik alkalmazni azzal, hogy a jelen szerződésben nem szabályozott kérdések tekintetében a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), valamint a mindenkor hatályos egyéb magyar jogszabályok rendelkezéseit és az Egyesült Nemzetek által az áruk nemzetközi adásvétele tárgyában létrehozott Egyezményt (Bécs, 1980) tekintik irányadónak.
44.
A jelen szerződésből eredő jogviták vonatkozásában a Budapesti Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (címe: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99) kel fordulni. A Felek a magyar bíróság joghatóságát kötik ki.

45.

A Felek a Megállapodást átolvasása és közös értelmezése után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag elfogadják és a dokumentum a Vevő elektronikus levelezési címére való elküldésével és a szolgáltatás végösszegének kiegyenlítésével azt elfogadják.

I. Melléklet

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Útólsó frissítés: 2022. május 10.

I. A SZERZŐDÉSES JOGVISZONY SZABÁLYAI

I/1. A jelen ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (továbbiakban: ÁSZF) a Kecskeméti Iván Zoltán egyéni vállalkozás (nyilvántartási szám: 574025709), mint Szolgáltató és a Vevő-Viszonteladó között az Eladó által forgalmazott termék vonatkozásában létrejött adásvételi szerződés részletszabályait tartalmazza. Jelen ÁSZF vonatkozásában vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ("Ptk.") 8:1. § (1) bekezdés 3. pontjában meghatározott fogyasztó és a 4. pontjában meghatározott vállalkozás is ("Vevő").

I/2. A Szolgáltató és a Vevő közötti adásvételi szerződés részét képezi a viszonteladónak minősülő és a fogyasztónak minősülő vevő esetében is a megrendelőlap, a megrendelés visszaigazolása, a szállítólevél és a termék rendeltetési helyre történő szállítása a szerződés szerint az Szolgáltató kötelezettsége, amennyiben a Vevő- Viszonteladó másként nem rendelkezik.

I/3. A katalógusban szereplő termékek és szolgáltatások elérhetősége változhat átmeneti készlet vagy áruhiány miatt.
Az árakat jogunkban áll módosítani az áfa mértéke, árfolyam- vagy bármely más jogszabályváltozás esetén, mely a Szolgáltató hatáskörén kívül esik.

II. A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II/1. A Szerződés megkötésével Eladó eladja, Vevő- Viszonteladó pedig a Szerződésben foglalt feltételekkel megveszi a terméket a Szerződésben meghatározott vételárért ("Vételár"). A Vételárat a megrendelés visszaigazolása (Díjbekérőlap) tartalmazza.

II/2. A Szolgáltató a Szerződés alapján köteles a terméket Vevő- viszonteladónak átadni, míg a Vevő- Viszonteladó köteles a termék Vételárát a hiánytalanul megfizetni.

III. A VÉTELÁR

III/1. A Vételár magában foglalja

a) a termék ellenértékét,

b) a termék rendeltetési helyre vagy a Vevő- Viszonteladó által megjelölt másik helyre történő szállítását, amennyiben ebben a felek megállapodnak,

c) a birtokátruházás során a használati-kezelési útmutatást, tájékoztatást és a garancia levelet.

III/2. A Vételár megfizetésének módját a felek maguk határozzák meg a Szerződésben, illetve egyedi gyártású termék megrendelése esetében az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy árait eseti jelleggel határozza meg.

III/3. Felek a feltűnő értékaránytalanság címén a Vételár, egyéb költségek megtámadásának jogát a Ptk. 6:98. § (2) bekezdése alapján kizárják.

III/4. Szolgáltató kifejezetten kizárja annak lehetőségét, hogy a termék átruházásával együtt a termékhez esetlegesen kapcsolódó szellemi termék tulajdonjogát, illetve (kizárólagos) hasznosítási jogát átruházza. Ugyanezen rendelkezés alkalmazandó esetegesen a termék üzembe helyezése, beszerelése során alkalmazott know-howra. Amennyiben a Vevő megrendelésének megfelelően egyedi termék gyártására kerül sor, a gyártás során alkalmazott technológiai megoldás, létrejövő szellemi termék kizárólagos jogosultja az Eladó. Az így előállt iparjogvédelmi oltalomban részesíthető terméket a Vevő saját céljainak megfelelően használhatja, azonban annak reprodukálására, többszörözésére maga nem jogosult és arra harmadik személynek engedélyt sem adhat.

IV. A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

IV/1. A Megrendelés viszont eladó és fogyasztónak minősülő Vevő- Viszonteladó esetében a szolgáltató honlapján (kizcatalogue.webnode.hu) található online letölthető megrendelő adatlap kitöltésével és elektronikus úton a Szolgáltató részére történő eljuttatásával történik, amennyiben a Felek írásban nem állapodtak meg más módban. A szolgáltató telefonon történő rendelésfelvételt a későbbi félreértések, jogviták elkerülése érdekében megtagadja. A Szolgáltató kivételes esetben elfogadja a nem megrendelő lapon érkezett megrendelést is. Minden esetben a megrendelés visszaigazolásában foglalt, és az Eladó által meghatározott feltételeket a Vevőnek ismételten meg kell erősítenie a rendelés végösszegének határidőben történő megfizetésével.

IV/2. A megrendelőlapon a Vevőnek fel kell tüntetnie minden esetben a cég nevét, a számlázási címét, a szállítási címét (amennyiben nem kér kiszállítást vagy más speditőrrel kíván szállítani a jelölő négyzetben szíveskedjen jelezni), az adószámát, a kapcsolattartója nevét és elektronikus levelezési címét. E-mail-ben történő megrendelés esetén, előzetesen igényelni kell Azonosító számot és a Vevőnek aláírásával kell tanúsítania ennek átvételét. Ezt követően az Azonosítószám, cikkszám, darabszám, stb. megadását követően elektronikusan is tud rendelni.

IV/3. A megrendelés be érkezését követően a Szolgáltató a lehetőségekhez képest legrövidebb időn belül visszaigazolja a megrendelést, és amennyiben a Vevő megrendelésében egyedi gyártású termék gyártását kéri, akkor a visszaigazolás árajánlatot, illetve szállítási határidőt is magában foglal, amennyiben az nem lett elutasítva. Utóbbi esetben a Vevő a visszaigazolásban foglaltakat köteles írásban megerősíteni, mellyel a Vevő kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit.

IV/4. A Vevő a megrendelésben nyilatkozik arról, hogy a vásárolt terméket a Szolgáltató raktárából, a szállítási címen, avagy az általa megjelölt más helyen, speditőrrel kívánja birtokba venni. Amennyiben a termék átvétele nem a Szolgáltató raktárában történik vagy nem a szállítási szolgáltatásának igénybevételével kívánja átvenni a terméket, akkor a nyilatkozatnak arra is ki kell terjednie, hogy a szállítást saját fuvareszközzel, fuvarozó kiállításával kívánja elszállítani az átvett terméket.

IV/5. Viszonteladó Vevő esetében a megrendelés visszaigazolásának, a termék szállításának feltételeit a felek között létrejött szerződés eltérően is szabályozhatja.

VI. TULAJDONJOG

VI/1. A szolgáltató a termék tulajdonjogát a Vételár teljes kiegyenlítéséig fenntartja. A Szolgáltató a tulajdonjog fenntartásának tényét az egyedi gyártású termék megrendelése esetében az Eladó fenntartja magának előleg számla, azaz részletfizetés esetén a hitelbiztosítéki nyilvántartásról szóló 2013. évi CCXXI. törvény ("HBNyr.") 7. § (1) bekezdés c) pontja alapján a Szerződés létrejöttével együtt jogosult kérelmezni. A nyilvántartásba vétel költségeit (bejegyzés, törlés) a Vevő köteles vállalni.

VI/2. Vevő köteles gondoskodni arról, hogy legkésőbb a Szerződés létrejöttének, illetve a foglaló megfizetésének napjára a HBNyr. 4. §-ban foglaltak szerint felhasználóként szabályszerűen regisztrálva legyen. A regisztráció költségei a Vevőt terhelik.

VI/3. A Szolgáltató a vételárnak a számláján történő jóváírástól számított 8 munkanapon belül köteles a HBNyr 7. § alapján a tulajdonjog fenntartás tényének törlését kezdeményezni.

VI/4. A Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt, hogy függetlenül attól, hogy a Szolgáltató eljárt a tulajdonjog fenntartással történt eladás hitelbiztosítéki nyilvántartásba történő rögzítése érdekében, a termék tulajdonjogát csak akkor szerzi meg, amennyiben a teljes Vételár kiegyenlítésre került, de addig a Vevő nem jogosult a termékkel rendelkezni.

VII. SZÁLLÍTÁSRA VONATKOZÓ ELTÉRŐ RENDELKEZÉSEK

VII/1. Amennyiben a megrendelés alapján a terméket egy későbbi időpontban kell átadni a Vevő részére, avagy egyedi, a Vevő konkrét igényének megfelelő terméket kell beszerezni, akkor a jelen fejezet rendelkezéseit is alkalmazni kell, amennyiben azt a megrendelés visszaigazolása (egyedi megrendelés) vagy a keretszerződés előírja.

VII/2. Amennyiben a termék birtokbaadási határidőt követően történik meg, akkor a tényleges birtokátruházásig a szolgáltató napi 800 Ft / nm / nap tárolási költséget számol fel.

VIII. BIRTOKÁTRUHÁZÁS

VIII/1. Eladó a terméket a Szerződésben meghatározott határidőig - előzetesen egyeztetett időpontban - adja a Vevő birtokába, működőképes és sértetlen állapotban, a szükséges összes okmánnyal és leírással (használati-kezelési útmutató és garancia) együttesen.

VIII/2. Felek a teljesítés helyét - megegyezésüktől függően - a Szerződésben határozzák meg. A termék birtokának átruházásával kapcsolatban felmerült költségeket a Vételár tartalmazza. Amennyiben a termék szállítását a Vevő maga végzi, illetve végezteti, akkor termék fuvareszközbe történő berakodásáról maga köteles gondoskodni.

VIII/3. A Szolgáltató kifejezetten tájékoztatja a Vevőt, amennyiben a termék szállítását a Vevő maga végzi, végezteti és a szállításra alkalmas csomagolásról a Szerződés értelmében a Szolgáltató gondoskodik. A Szolgáltató kifejezetten kizárja a csomagolás hibája miatti felelősségét (ideértve a szavatosság és kárfelelősséget is).

VIII/4. Felek a birtokátruházást írásba foglalják, amelyben feltüntetik a birtokátruházás időpontját, valamint annak megtörténtét. Vevő köteles a jegyzőkönyvbe rögzíteni mindazon hibákat és hiányosságokat, melyek az átadás-átvétel során észlelhetők, illetve ezekről a Szolgáltatót 3 munkanapon belül értesíteni köteles. Amennyiben Vevő ezen kötelezettségét elmulasztja, úgy a kárt köteles maga viselni.

VIII/5. Szolgáltató nevében a Szolgáltató raktárában az átadás-átvételt végző, illetve szállítás esetén a szállítólevelet a Vevőnek vagy képviselőjének átadó személy a Szolgáltató nevében a birtokátruházás vonatkozásában nyilatkozattételre jogosult.

VIII/6. Egyes a Szerződésben meghatározott termékek esetében a szavatossági igények érvényesítéséhez elengedhetetlen, hogy a Szolgáltató vagy az általa megjelölt szakszerviz helyezze üzembe a terméket. Ettől eltérő személy által történő üzembe helyezés a szavatossági kötelezettség megszűnését eredményezheti.

VIII/7. A Szolgáltató vállalja, hogy a birtokátruházással egyidejűleg - a birtokátruházáson részt vevő képviselője útján - a termék kezelésére vonatkozó alapvető ismeretekről betanítást tart. A betanítás kiterjed a termék használati és karbantartási útmutatójában foglaltakra, illetve a termék napi karbantartási munkáival kapcsolatos tevékenységekre, amennyiben a termék jellege azt megkívánja.

IX. KELLÉKSZAVATOSSÁG

IX/1. A Ptk. alapján kellékszavatossági kötelezettség terheli az Eladót, azaz Szolgáltatót azzal a Vevővel szemben, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A fogyasztónak nem minősülő Vevő esetén az Eladó és a Vevő külön megállapodásban a jelen alpontokban szabályozott kellékszavatossági kötelezettségtől eltérően is rögzítheti a Vevőt megillető szavatossági jogokat és azok érvényesíthetőségének módját.

IX/2. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kellékszavatosság nem terjed ki a hibás teljesítés miatti kártérítési kötelezettségre (következmény kár).

IX/3. Az Eladó a bejelentett szavatossági igény alapján, amennyiben az nyomban nem dönthető el, öt munkanapon belül köteles a hibát megvizsgálni és a Vevő igényéről, igényének teljesíthetőségéről nyilatkozni.

IX/4. A szavatosság érvényesítésére nyitva álló idő a terméknek vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre) valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

IX/5. A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek, ideértve különösen az anyag, munka, és továbbítási költségeket a Szolgáltatót terhelik.

IX/6. A Szolgáltató szavatossági kötelezettsége a termék Vevő részére történő átadáskori állapotának megfelelőségére terjed ki, ebből kifolyólag nem érvényesíthető a szavatossági igény, amennyiben,

- a termék vásárlását a fogyasztó nem tudja bizonyítani, azaz nem áll rendelkezésére a vételár megfizetését igazoló bizonylat,

- a fogyasztó nem tartotta be a használati-kezelési útmutatóban foglaltakat, a termék karbantartására vonatkozó kötelezettségének nem tett eleget, vagy nem megfelelően tett eleget (ideértve a Szolgáltató által ajánlott, karbantartásra vonatkozó tanácsok, eszközök, ápolószerek stb.),

- a terméket nem rendeltetésének megfelelően használta,

- a hiba a termék átvételét követően keletkezett, nem a termékben rejlő okból,

- a terméket a vevő a hiba ismeretében vette át, azt kifejezetten elfogadta, vagy a hibát a vevőnek ismernie kellett,

- a terméken a vevő vagy harmadik személy átalakítást, javítást végzett,

- (meghatározott) termékek esetében, a terméket nem az Eladó szakemberei szerelték be, helyezték üzembe és a termék hibája ebből ered,

- a hiba természetes elhasználódásból ered.

X. ELÁLLÁS

X/1. Megrendelés során a Vásárló élhet a feltétel nélküli elállás jogával. A Vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt és az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket a Vásárló viseli.

X/2 A Vásárló nem jogosult elállási jogát gyakorolni, ha a terméket nem a vásárolt állapotban és mennyiségben küldi vissza.

X/3. Ha a Vevő meghatározott, 14 napos elállási jogával él, úgy a Vevő köteles részére a Szerződésben meghatározott összegű kötbért (foglalót) megfizetni.

X/4. A Szerződést egyik fél sem jogosult felmondani, attól elállni, vagy azt más módon megszüntetni, kivéve a X/1. pontban foglalt esetben.

X/5. Felet a másik fél alább felsorolt esetekben bekövetkező szerződésszegése esetére elállási jog illeti azzal, hogy az elállásra jogosult köteles a Szerződést megszegő felet írásban, 8 napos póthatáridő tűzése mellett felszólítani, és ezen póthatáridő eredménytelen elteltét követően jogosult elállási jogát gyakorolni, a másik félhez intézett egyoldalú, írásbeli nyilatkozatával:

(a) Vevő jogosult Szerződéstől elállni, ha az Eladó a termék birtokának átruházását nem teljesíti.

(b) A Szolgáltató jogosult a Szerződéstől elállni, ha Vevő bármely, a Szerződésben foglalt fizetési kötelezettségének az adott fizetési kötelezettségre irányadó határidőben és a felszólítás ellenére sem tesz eleget. Az elállási jog gyakorlása vagy annak mellőzése a Szolgáltató részéről nem érinti az Eladó jogszabály adta jogát az igény érvényesítésére.

(c) A Szolgáltató jogosult a Szerződéstől egyoldalúan elállni, amennyiben a Vevő a terméket a megállapodott birtokba vételi határidőtől számított 90 napon belül nem veszi birtokba. Eladó jelen pont szerinti elállása a Vevő oldalán felmerülő, meghiúsulási oknak minősül.

(d) A Szolgáltató jogosult a Szerződést szüneteltetni 6 hónap időtartamra, amennyiben az árut a vételár több mint  50% -át, áfa nélkül meghaladja a Vásárló bolti ára. A rendelkezés másodszori megsértésénél az Eladó a szerződéstől egyoldalúan eláll, amennyiben a Vásárló nem tudja valamely nyomos okkal kimentenie magát.

C. KÁRTÉRÍTÉS

X/9. A Szolgáltató a birtokátruházás késedelmes teljesítése esetén nem fogad be és nem fizet, a Vevőnél a késedelmes szállításból eredő költséget, ideértve, de nem kizárólagosan bértermék költséget, szállítási költséget, kötbért, elmaradt hasznot. Vevő köteles a megrendeléskor írásban tájékoztatni a Szolgáltatót minden olyan, Vevő által vállalt kötelezettségről (kötbér, kamat, kártérítés, elmaradt haszon, hátrányos szerződéses jogkövetkezmény), amely a Szolgáltató késedelmes teljesítése esetén Vevőt, vagy harmadik személy felé fennálló kötelezettségét érinti. Ilyen tájékoztatás hiányában Vevő a Ptk. 6:143. § (2) bekezdése szerinti következmény kárt nem jogosult Eladótól és a Szolgáltatótól követelni, ezen károk nem minősülnek előre látható kárnak.

XI. BIZALMAS INFORMÁCIÓK

XI/1. Felek a jelen jogviszonyukkal kapcsolatosan, illetőleg egyéb módon tudomásukra jutott mindazon információt, adatot, amely a másik félre, így különösen annak üzleti, pénzügyi, társasági jogviszonyaira vonatkoznak, megőrzik, függetlenül attól, hogy azokat az érintett fél üzleti titoknak minősíti vagy sem.

XI/2. Felek a Szerződés teljesítése során megszerzett adatokat kötelesek bizalmasan kezelni, tudomásul veszik továbbá, hogy azok a másik fél üzleti titkait képezik.

XI/3. Felek betartják, illetve munkavállalóival, valamint megbízási vagy egyéb munkavégzésre irányuló jogviszony keretében foglalkoztatott személyekkel betartatják az üzleti titok védelmére vonatkozó bármely jogszabályt és a gazdasági életben kialakult szokásokat, illetve megtesznek mindent annak érdekében, hogy olyan tény, információ, adat harmadik személy, vagy személyek birtokába ne kerüljön, illetve tudomásukra ne jusson, amelynek titokban tartásához a másik félnek, külön közlés hiányában is méltányolható gazdasági érdeke fűződik.

XI/4. Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy az ilyen információkat sem a Szerződés hatálya alatt, sem annak megszűnését követően nem teszik harmadik személyek számára hozzáférhetővé, illetőleg azokat egyéb módon sem használják fel és azzal nem élnek vissza.

XI/5. Felek a jelen fejezetben meghatározott kötelezettségeinek általuk vagy a velük szerződéses jogviszonyban álló harmadik személyek, illetve alkalmazottaik általi megszegése esetére teljes körű kártérítési felelősséget vállalnak.

XII. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

XII/1. Eladó jogosult késedelmes Vételár-előleg vagy a termék késedelmes átvétele esetén késedelmi díj felszámítására, melyre a fogyasztónak minősülő Vevő esetében a Ptk. 6:48. §, míg viszonteladó Vevő, illetve vállalkozás Vevő esetében a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése az irányadó.

XII/2. Fizetési késedelem esetén a Szolgáltató felszólító levelet küld Vevőnek. A Szolgáltató a felszólító levélért jogosult Vevőnek levelenként 2 500,- forint adminisztrációs költséget felszámolni.

XII/3. A felek által a másik félnek tett bármely bejelentés, értesítés, felszólítás akkor tekinthető megtettnek, ha azt a fogadó fél írásban visszaigazolta vagy, ha ajánlott, tértivevényes küldeményként a fogadónak a Szerződésben foglalt címre kézbesítették.

XII/4. A postai úton megküldött levelet kézbesítettnek, és a nyilatkozatot a másik féllel közöltnek kell tekinteni annak postára adásától számított ötödik munkanapon függetlenül attól, hogy a küldemény a "címzett ismeretlen", "elköltözött", "nem kereste" stb. jelzéssel érkezik vissza, amennyiben a küldeményt a jelen Szerződésben foglalt címre továbbították. A fél címének megváltozását köteles a másik félnek bejelenteni, ennek elmulasztásából eredő kár a mulasztó fél terhére esik.

Amennyiben az igény érvényesítésével kapcsolatban anyagi vagy eljárási jogszabály a jelen pontban foglalthoz képest eltérő, kötelező érvényű kézbesítési vélelmet ír elő, akkor a jogszabályban foglalt ilyen rendelkezés a jelen pont rendelkezéseit felülírja.

XII/5. Ha a termék adásvétele után a mindenkori jogszabályok bármilyen adó- vagy illetékfizetési kötelezettséget írnak elő, úgy a kirovásra kerülő illeték a Vevőt terheli.

XII/7. A Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a jogügylet tárgyával összefüggő jogszabályok, különösen a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadóak.

XII/8. Ha a Szerződés egy vagy több pontja érvénytelen kikötéseket tartalmaz, az egész Szerződés érvényességére nem hat ki. Felek megállapodnak, hogy ilyen esetben a kérdéses szerződési pontot ügyleti akaratukhoz leginkább közeleső rendelkezéssel pótolják.

XII/9. A Felek kötelesek mindent elkövetni a Szerződés alkalmazásából vagy értelmezéséből keletkező bármely vita, békés rendezése érdekében a Budapesti Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testülethez (címe: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99) fordulni.

Visszavonhatatlanul kijelenti, hogy a Ptk. 6:78. § (2) bekezdése szerinti külön tájékoztatásban részesült a jelen ÁSZF VIII/3.; X/8.; X/10.; XII/4. pontjai vonatkozásában, melyet kifejezetten elfogad. Kijelenti továbbá, hogy külön tájékoztatást kapott az egyéb költségekről, szerződésszegés esetére felszámolandó költségről, kötbérről a jelen ÁSZF VII/2.; X/9.; XII/1.; XII/2. pontjainak kifejezett kiemelésével, melyet kifejezetten elfogad.

II. Mellékelt

Adatkezelési Szabályzat

1. A személyes adatkezelő személye és kapcsolati adatai:

Kecskeméti Iván Z. e.v. székhely: 1195. Budapest, Nagysándor József utca 03.; kapcsolati e-mail: kizev@outlook.hu.

( együttesen más néven "Adatkezelő" vagy "mi"),

2. Az adatkezelés célja, jogalapja, valamint az adatok megőrzésének ideje

2.1. Az Európai Unió Alapjogi Chartája kiköti, hogy az uniós polgároknak joguk van személyes adataik védelméhez. Ezért a következő szabályzásokat a Kecskeméti Iván Zoltán e.v.- re nézve kötelező erejűek.

2.2. Az általános adatvédelmi rendelet, azaz (EU) 2016/679 rendelet a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról.

2.3. A bűnüldözésben érvényesítendő adatvédelemről szóló irányelv, azaz (EU) 2016/680 irányelv a személyes adatoknak az illetékes hatóságok által a bűncselekmények megelőzése, nyomozása, felderítése, a vádeljárás lefolytatása vagy büntetőjogi szankciók végrehajtása céljából végzett kezelése tekintetében a természetes személyek védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról.

Az irányelv megvédi a polgárok adatvédelemhez fűződő alapvető jogait azokban az esetekben, amikor a bűnüldöző hatóságok bűnüldözési célból személyes adatokat használnak fel. Gondoskodni fog különösen arról, hogy az áldozatok, a tanúk és a bűncselekményekkel gyanúsítottak személyes adatai megfelelő védelemben részesüljenek, és elő fogja segíteni a határokon átnyúló együttműködést a bűnözés és a terrorizmus elleni küzdelemben.

2.4 Az Adatkezelő által végzett adatkezeléseket az alábbi táblázat tartalmazza, amennyiben Európai Parlament és a Tanács (EU) 016/679 rendelete értelmében az adatkezelő és feldolgozónak szerződéses jogviszonyt kívánnak létesíteni a Vevővel:

  • Adatkezelés célja
  • Érintett adatok
  • Megőrzési idő

Kommunikáció kezelése/folytatása, amennyiben Ön kapcsolatba lép velünk (termékkel kapcsolatos felvilágosítás nyújtása, információkérés, szerződéses kapcsolat létesítése)

Azonosító adatok (pl. név, felhasználónév) elérhetőségi adatok (pl. e-mail-cím, telefonszám, cím) kommunikáció tartalma.

A szerződés megszűnésétől számított 5 évig vagy amennyiben szerződéses kapcsolat nem jön létre, az adatkezelés céljához szükséges ideig.

---

Önnel való kapcsolatba lépés, hírlevelek küldés (e-mail, SMS, MMS, stb.) az Adatkezelő, illetve egyéb személyek termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban annak érdekében, hogy javaslatokat tegyünk Önnek azon termékek/szolgáltatások tekintetében, amelyek érdekelhetik Önt.

Azonosító adat (pl. név, felhasználónév) elérhetőségi adat (pl. e-mail-cím, telefonszám, cím) profil adat.

A hozzájárulás visszavonásáig; vagy az Adatkezelő tekintetében tanúsított utolsó aktivitást követő 1 évig.

--

Az Ön által megjelölt közösségi oldalakon történő értesítések/posztok megjelenítése, valamint e felületeken történő kommunikáció.

Azonosító adat (pl. név, felhasználónév) elérhetőségi adat (pl. e-mail-cím, telefonszám, cím) kommunikáció tartalma.

A hozzájárulás visszavonásáig és az értesítések/kommentek/posztok törlését követően, legfeljebb 5 évig kommunikáció tekintetében 5 év.

--

Piackutatások, elégedettségi szintre vonatkozó felmérésekkel kapcsolatos megkeresések, marketing kampányok eredményességének mérése.

Azonosító adat (pl. név, felhasználónév) elérhetőségi adat (pl. e-mail-cím, telefonszám, cím)profil adat.

Az adatkezelés céljának eléréséhez szükséges ideig.

--

Panaszkezelés (az Adatkezelő által forgalmazott termékekkel, az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatosan felmerülő minőségi kifogások kezelése, panasz kivizsgálása, információkérés, jegyzőkönyv készítése, szükséges intézkedések megtétele).

Azonosító adat (pl. név, felhasználónév, panasz azonosítószáma) elérhetőségi adat (pl. e-mail-cím, telefonszám, cím)panasz tartalma.

3 év (Fogyasztóvédelmi törvény 17/A. § (7) bek.).

--

A piaci visszaélésekről szóló 596/2014/EU rendeletben foglalt kötelezettségek teljesítése (pl. listák, nyilvántartások vezetése)

A bennfentes információhoz hozzájutó személyek személyazonosságáé személyek a bennfentesek jegyzékébe való felvételének okán annak dátuma és időpontja, amikor e személyek hozzájutottak a bennfentes információhoz.

5 év.

--

3. Személyes adatok címzettjei és Adatfeldolgozók

3.1. Az Adatkezelő a weboldal működtetése, szolgáltatásai nyújtása érdekében más vállalkozások közreműködését is igénybe veszi. Az adatfeldolgozók olyan szolgáltatásokat nyújtanak, mint pl. ügyféltámogatás, házhoz szállítás, hírlevelek küldése, stb. Néhány esetben más vállalkozások is hozzáférnek a személyes adatokhoz annak érdekében, hogy az Adatkezelő nevében szolgáltatást nyújthassanak. Fontos azonban, hogy saját célra nem jogosultak az Ön személyes adatait felhasználni. A felhasználó egyetért azzal, hogy az Adatkezelő más feldolgozókat is fog alkalmazni a szerverein tárolt személyes adatok feldolgozásában. Ezek a szolgáltatók a következők:

Microsoft Magyarország Kft, 1031. Budapest, M épület, Graphisoft park 3,

e-mail alkalmazásban az adattárolás

Webnode, címe: Webnode AG
Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland

Weboldal üzemeltetéssorán felmerülő adattárolás


Foxpost Zrt. címe: 3300 Eger, Maklári út 119.

Árufuvarozás

Dhl Express Magyarország Kft. Központi Iroda, címe: 1097. Bp., Fehérakác utca 3.

Árufuvarozás

Magyar Posta, Budapest, címe: Dunavirág utca 2-6.

Árufuvarozás

4. Adattovábbítások

4.1. Bármely esetben, ha személyes adatokat az EGT területén kívülre továbbítunk a megfelelő védelmi szintet az Európai Unió Bizottsága által elfogadott általános adatvédelmi kikötések alkalmazásával biztosítjuk.

4.2. Érintettek jogai a GDPR III. fejezete alapján:

  • Jog
  • Az adott jog tartalma

Az adatokhoz való hozzáférés

Kérés esetén tájékoztatjuk, hogy kezeljük-e valamely személyes adatát. Amennyiben igen, további információkat is az Ön rendelkezésére bocsátunk, amely az adatok kezelésére vonatkozik.

A helyesbítéshez való jog

Kérés esetén pontatlan személyes adatait javítjuk (helyesbítjük), valamint hiányos adatait kiegészítjük.

A törléshez való jog

Amennyiben az alábbi esetek valamelyike fennáll, kérés esetén töröljük személyes adatait: már nincs szükségünk személyes adataira abból a célból, amelyből azt gyűjtöttük; Ön visszavonta a hozzájárulását; Ön tiltakozott az adatkezelés ellen (és nincs más jogszerű ok az adatkezelésre); jogellenesen kezeltük adatait; jogszabály kötelez minket az adatok törlésére.

Az adatkezelés korlátozásához való jog

Ön jogosult kérni, hogy az adatait ne kezeljük tovább, ha: vitatja az adatok pontosságát; az adatok kezelése jogellenes, de nem szeretné, hogy az adatokat töröljük; nekünk már nincs szükségünk adataira, de Ön igényli azokat; Ön tiltakozott az adatkezelés ellen. Ebben az esetben nem kezeljük tovább adatait (csak tároljuk) egészen addig, amíg ki nem vizsgáljuk kérelmet.

Az adathordozhatósághoz való jog

Kérésére odaadjuk Önnek személyes adatait, amelyeket Ön bocsátott rendelkezésünkre. Ezen adatokat Ön jogosult más adatkezelőnek továbbítani.

A tiltakozáshoz való jog

Ha nem szeretné, hogy személyes adatait kezeljük, jogosult az adatkezelés ellen tiltakozni. Ekkor nem kezeljük tovább az adatokat, kivéve, ha azt olyan jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön jogaival, érdekeivel, szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Hozzájárulás visszavonása

A hozzájárulását bármikor visszavonhatja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. Hírlevélhez adott hozzájárulás visszavonására az alábbi lehetőségek valamelyikén keresztül kerülhet sor: E-mail: kizev@outlook.hu; postai úton a következő címre küldött levélben: 1195. Bp., Nagysándor József utca 03.; Az egyes hírlevelek alján található linken keresztül vagy a szerződés felbontását követően a jogszabályban meghatározott idő elteltével.

Panasz benyújtása

Az Európai Unió Alapjogi Chartája 8. cikkének (3) bekezdésével összhangban az uniós országok adatvédelmi hatóságai felelősek a személyes adatok védelméért.

Ön jogosult arra, hogy panaszt tegyen egy nemzeti felügyeleti hatóságnál, amennyiben úgy gondolja, hogy az adatai kezelése során nem tartottuk be a jogszabályi követelményeket. A magyar felügyeleti hatóság elérhetőségei: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH) levelezési cím: 1363 Budapest, Pf. 9. székhely: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.; email cím: ugyfelszolgalat@naih.hu; telefon: +36 1 391 1400 és a honlap: www.naih.hu

5. Vegyes rendelkezések

5.1. Amennyiben jogi kötelezettség vagy szerződés teljesítése, illetve megkötése érdekében van szükség személyes adataira és ezen adatok megadását megtagadja, úgy előfordulhat, hogy az Adatkezelő nem tudja teljesíteni a vonatkozó szerződést, azaz nem lehetséges a szolgáltatás nyújtása és a szerződés megkötése sem.

5.2. Ön bármikor írásban visszavonhatja a beleegyezését, de ezzel a szerződést is felbontja véglegesen az Adatkezelővel az ebből fakadó minden többlet költséget Ön viseli. Az üzenet tárgyában azt megjelölve csak küldje el kérelmét a kizev@outlook.hu címre.

5.3. Felek megállapodnak, hogy a jelen Adatfeldolgozási Szabályzat bármely pontjának érvénytelensége nem eredményezi a szabályzat egészének érvénytelenségét. Felek megállapodnak, hogy az érvénytelen rész tekintetében egyeztető tárgyalásokat folytatnak, amely során eredeti szerződéses szándékuknak megfelelően módosítják a megállapodást.

5.4. A Felek az Adatvédelmi Szabályzat átolvasása és közös értelmezése után, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag elfogadják és a szerződés II. mellékleteként a Vevő elektronikus levelezési címére való elküldésével és a szolgáltatás végösszegének kiegyenlítésével azt elfogadják.



K IZ e.v. Online Katalógus

KAPCSOLATI PONT ELÉRHETŐSÉGEINK Termékek 
 
Rendelés
Impresszum ׀ Adatvédelem ℹ️ Az ügyfélfogadás előzetes időpontfoglalást követően lehetséges!

Szerződés
© K IZ e.v.      Original theme is by Webnode 1138. Budapest, Népfürdő u. 22. E-mail: info@kizgroup.net
 KIZ e.v. website 

 

© K IZ e.v. Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el